poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: krawiectwo  (Przeczytany 2748 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ladygreen

  • Gość
krawiectwo
« dnia: 05 Lip 2008, 10:13:55 »
witam :D
jestem nowa w tej społeczności i na etapie rozglądania za jakimś dochodowym zajęciem...
przeczytałam wątek o polskim sklepie, który jestem pewna ma rację bytu...mam to doświadczenie z Belfastu...było tam wszystko czego potrzeba polskiej gospodyni chociaż bardzo często zakupy robili mężczyżni..ale nie o tym chciałam
Zastanawiałam się jaką rację bytu miały by tu usługi krawieckie...no wiecie różnego rodzaju przaróbki, zwężenia, zmajstrowanie z za małej sukieni fajnej spódnicy...ot takie tam różne mogło by też być szycie na zamówienie....
Robiłam to od zawsze na własny użytek dla siebie dzięki czemu mam zawsze nie standartowe ciuchy... :)
co myślicie???pytanie chyba przedewszystkim do Pań
pozdrawiam
Magdalena

Offline mala_z_Aarhus

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 1
  • Wiadomości: 1524
  • Reputacja: +8/-2
  • Płeć: Kobieta
  • A friend to all is a friend to none.
Odp: krawiectwo
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Lip 2008, 10:21:51 »
O jakim miescie w ogole mowimy?

ladygreen

  • Gość
Odp: krawiectwo
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Lip 2008, 10:29:30 »
O jakim miescie w ogole mowimy?

okolice Arhus mieszkam konkretnie w Hadsten

Offline mala_z_Aarhus

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 1
  • Wiadomości: 1524
  • Reputacja: +8/-2
  • Płeć: Kobieta
  • A friend to all is a friend to none.
Odp: krawiectwo
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Lip 2008, 10:36:10 »