Dostalam odpowiedz na mojego maila, wklejam calosc, a w skrocie dla niewladajacych dunskim, pani z HR zapewnia, ze dzialania firmy Event Force sa niezgodne z prawem i ich politka firmy i ze skontaktowala sie z nimi i dostala wyjasnienie, ze to byla prywatna inicjatywa jednego pracownika, bez wiedzy wladz (akurat...). I jeszcze, ze przekaze im mojego maila i dostane tez wyjasnienie od Event Force; nie omieszkam Wam wkleic takze i tego, jak przyjdzie

Kære xxx,
Tak for din henvendelse. Jeg skal beklage den lange svartid.
Dansk Supermarked og dermed Bilka One Stop var ikke klar over, at vores virksomhed var nævnt på denne hjemmeside. Vi har ikke selv haft mulighed eller adgang til at se annoncen, men tager på det kraftigste afstand fra de forhold, som du beskriver, fremgår heraf. Det er på flere punkter i direkte modstrid med Dansk Supermarkeds Koncernpersonalepolitik og lovgivning på området.
Vi har kontaktet virksomheden bag annoncen (EventForce) og jeg skal venligst bede om dit samtykke til, at jeg videresender din mail til deres direktør. Herved kan EventForce give dig en tilbagemelding samt forklaring.
I min telefoniske kontakt med EventForce tyder det dog på, at der her er tale om en beklagelig fejl, som beror på en enkelt medarbejders eget initiativ, som ikke er afstemt med virksomhedens politik.
Med venlig hilsen/Best regards
Charlotte Ærthøj Lind