Ogólne > Hydepark
ŻÓŁTE BLACHY-czy można jechać do Polski?
martuchnam:
--- Cytat: PRZYJACIEL w 23 Gru 2012, 19:36:46 ---Marta sama napisalas,,DOSTALAM,,a jezeli go nie dostalas trzeba bylo pisac ze debil chcial ci wlepic mandat.A TAK NAPRAWDE to jeszcze napisalas ze dostalas mandat za brak ubezpieczenia i za klotnie z policjantem .
--- Koniec cytatu ---
akurat za to tez dostalam..taki jakis bardzo niemily byl policjant a mnie strasznie bolal zab i jakos nie mialam humoru ani nawet nie zamierzalam byc dla niego mila po wielu probach powiedzenia mu co w papierkach jest..mandacik dostalam ale go nie przyjelam..
zpatentem:
Przekonany jestem, ze autorka robi sobie zarty tym watkiem. Cos w stylu Sara Kowalska aka
Tomasz Membrun (anons w uslugach).
Nes007:
Wiecie co? Trudno z Wami się dogadać. Jestem tutaj jakiś czas (krótko, nawet bardzo) nie znam duńskiego, zaczynam się dopabuse go uczyć, zadałam pytanie bo jestem ZIELONA w temacie duńskich przepisów, prawa i wszelakich kodeksów. Wiem, że macie dużo większe doświadczenie, dlatego tutaj weszłam i dlatego Was szanowni rodacy o radę poprosiłam. Po części odpowiedź dostałam, ale hasła typu, że robię sobie żarty tudzież, że nie słyszeliście lepszego kawału- nie pomagają mi, ani nikomu innemu. Fakt, że właściciel pojazdu powiedział mi, iż w dokumentach które mi przekazał jest nota, że samochód służy do celów prywatnych jest faktem i kropka. Nie wiem czy mu wierzyć, czy nie, nie potrafię tych papierów przetłumaczyć. Za to Wy szanowni forumowicze jedynie śmiać się potraficie. Cudnie....i jakże miło i świątecznie. Wesołych Świąt zatem wszystkim życzę, byle wesołość była wywołana z całą magią świąt, a nie z żartu za jaki wzięliście moją prośbę o pomoc.
zpatentem:
Nadal tobie nie wierze :) Guglujac "gule plader" i pozniej tlumaczac automatycznie na polski, w ciagu 3 minut wiedzialabys wszystko.
Logicznie myslac, zadna prywatna osoba nie moze wystawic papierka zmieniajacego status podatkowy pojazdu.