poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)  (Przeczytany 148561 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Jak w temacie. Wiosna idzie. Lato i plaza zblizaja sie wielkimi krokami, warto zadbac o sylwetke. Nie tylko Pan, ale Szanownych Panow rowniez ;).

Jakies propozycje diet, cwiczen, moze medytacji? Moze wlasne osiagniecia w traceniu zbednych centymentrow w obwodzie i kg tluszczu?  Oraz zyskiwania szczuplej, acz wysportowanej i ladnie umiesnionej sylwetki. Bo o zdrowie chodzi przede wszystkim, prawda?

A wiec prosze o propozycje :)

Moja taka (oczywiscie, zeby wzbudzic kontrowersje ;): dieta wysokobialkowa) plus cwiczenia na silowni, typowo silowe, zaden fitness dla ubogich. Oczywiscie i jak najbardziej dla pan :)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Kwi 2013, 23:48:58 »
No wiec ja uwazam, ze dieta wysokobialkowa jest swietna, bo nie trzeba liczyc kalorii ;D

Right ;)?
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Krakers

  • Gość
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Kwi 2013, 23:51:26 »
yyy ... z tymi umięśnionymi sylwetkami to kobiety niech nie przesadzają - taka skromna prośba ;)

aisak - te propozycje to dla innych, czy dla Ciebie, bo Ty chyba w tym temacie to nienaruszalna jesteś :P

Dieta wysokobiałkowa świetna nie jest, bo nie trzeba liczyć kalorii, a jak się nie liczy kalorii to nie ma się zielonego pojęcia ile się ich dostarcza, a jak się nie ma zielonego pojęcia ile kalorii się dostarcza, to się nie wie, czy się o własny organizm dba, czy też nie.
No to co - już zmieniłaś zdanie?  8)

Left.

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwi 2013, 00:03:33 »
yyy ... z tymi umięśnionymi sylwetkami to kobiety niech nie przesadzają - taka skromna prośba ;)

aisak - te propozycje to dla innych, czy dla Ciebie, bo Ty chyba w tym temacie to nienaruszalna jesteś :P

Dieta wysokobiałkowa świetna nie jest, bo nie trzeba liczyć kalorii, a jak się nie liczy kalorii to nie ma się zielonego pojęcia ile się ich dostarcza, a jak się nie ma zielonego pojęcia ile kalorii się dostarcza, to się nie wie, czy się o własny organizm dba, czy też nie.
No to co - już zmieniłaś zdanie?  8)

Left.


No pewnie, ze zmienilam. Od razu ;)

Wytlumacz mi , jak to sie nie wie, czy sie dba, czy nie? Ja nie mam na mysli zaburzen odzywiania, tylko normalnie 5 posilkow dziennie, bo z tym sie mam nadzieje zgodzisz, ze aby stracic nadmiar kg nalezy:jesc regularnie, co 3 godziny i pod zadnym pozorem, np braku glodu, czasu, NIE OPUSZCZAC POSILKOW!

Jestem naruszalna ;). I bardzo chetnie sie czegos nowego naucze. Bo tylko krowa nie zmienia pogladow. A jak to Vordi kiedys napisal, parafrazujac: to Polki nie wygladja jak krowy ;)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Offline ThaBoss

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 29
  • -Otrzymane: 61
  • Wiadomości: 233
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Kwi 2013, 00:09:03 »
stosowalem wysokobialkowa przez 2 miesiace efekt przezajeb...... na mnie podziala prawie 20 kilo mniej a co do efektow ubocznych nie zauwazylem.
Nigdy nie wymieniaj nadaremnie mojego imienia
 Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby
 Kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był kurwa święty
 Niektórzy jak mendy żyją na cudzych jajach
 Wypierdalaj, zakompleksiony pajac.

Krakers

  • Gość
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Kwi 2013, 00:13:54 »
"No pewnie, że się zgadzam. Od razu ;)" - sobie pożyczyłem ;)

W sumie to ... liczenie kcal nie jest dla ludzi ;) - dlatego substytutów jest tyle, ja sobie nie wyobrażam dnia bez wiedzy nt. tego, czy dostarczyłem tyle kcal, ile mój organizm potrzebuje. A ile potrzebuje? - własne dzienne zapotrzebowanie określam za pomocą stworzonej dla siebie ... formuły matematycznej  :-X
Jak wiadomo ile jeść, co i kiedy - wówczas ma się wszystko pod kontrolą.

A ile jeść, co i kiedy? - no to jest temat rzeka ;)

aisak - skąd wiesz ile kcal dostarczasz jedząc po swojemu? Analizujesz swoje pokłady energii, by móc żonglować rozkładem makroskładników? - eee ... no tak, ale Ty masz przecież zawsze energię ;)

ThaBoss - yyy ... efekt byłby zaje ... ten tego, gdybyś napisał, że straciłeś 20kg tkanki tłuszczowej, przy utrzymaniu tkanki mięśniowej na tym samym poziomie. Niestety przy drastycznych dietach w pierwszych 3 tygodniach do 60% spadku wagi to wydalona woda, której organizm nie potrzebuje (a która jest potrzebna do przyswajania węglowodanów - a jak ogranicza się węgle, to organizm pozbywa się tej wody), do tego dochodzi spalanie mięśni, no i tkanki tłuszczowej ... ale, jak już wspominałem, to nie dla ludzi ;) - bo przeważnie "normalnego zjadacza chleba" zadowala głównie spadek kg na wadze ;)

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Kwi 2013, 00:14:47 »
stosowalem wysokobialkowa przez 2 miesiace efekt przezajeb...... na mnie podziala prawie 20 kilo mniej a co do efektow ubocznych nie zauwazylem.
Wg mnie za duzy spadek masy ciala w zbyt krotkim czasie. Niebezpieczne i efekt jojo gwarantowany. A jak jest teraz , utrzymales wynik??
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

poloniainfo.dk

Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Kwi 2013, 00:14:47 »

Offline ThaBoss

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 29
  • -Otrzymane: 61
  • Wiadomości: 233
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Kwi 2013, 00:17:39 »
xD wyniku nie utrzymalem a co do krakersa to masz racje bracie ale widze nareszcie ze bede pod dobra opieka wyciagniecie ze mnie jeszcze czlowieka
poprosze was o porady zywieniowe i cwieczeniowe bede bardzo dzwieczny za pomoc kochani
Nigdy nie wymieniaj nadaremnie mojego imienia
 Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby
 Kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był kurwa święty
 Niektórzy jak mendy żyją na cudzych jajach
 Wypierdalaj, zakompleksiony pajac.

Krakers

  • Gość
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Kwi 2013, 00:20:02 »
ThaBoss - żadne porady raczej nie poskutkują, jeśli nie zechcesz czegoś zmienić. A jak zechcesz - to sam odnajdziesz te porady, zdobędziesz wiedzę, tak to działa - imo.

Offline ThaBoss

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 29
  • -Otrzymane: 61
  • Wiadomości: 233
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Kwi 2013, 00:21:56 »
zmienic chce bardzo bo dosc juz mam takiego wygladu tylko ze u mnie jest problem chyba troche z chceniem bo chce chce a potem nagle nie chce i tak to wlasnie dziala ale moze pod waszym okiem wkoncu mnie sie to uda bylo by fajnie.
Nigdy nie wymieniaj nadaremnie mojego imienia
 Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby
 Kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był kurwa święty
 Niektórzy jak mendy żyją na cudzych jajach
 Wypierdalaj, zakompleksiony pajac.

Offline ThaBoss

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 29
  • -Otrzymane: 61
  • Wiadomości: 233
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Kwi 2013, 00:23:03 »
A widze ze obeznani w temacie jestescie to bede was molestowal o porady dzieki.
Nigdy nie wymieniaj nadaremnie mojego imienia
 Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby
 Kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był kurwa święty
 Niektórzy jak mendy żyją na cudzych jajach
 Wypierdalaj, zakompleksiony pajac.

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Kwi 2013, 00:23:35 »
"No pewnie, że się zgadzam. Od razu ;)" - sobie pożyczyłem ;)

W sumie to ... liczenie kcal nie jest dla ludzi ;) - dlatego substytutów jest tyle, ja sobie nie wyobrażam dnia bez wiedzy nt. tego, czy dostarczyłem tyle kcal, ile mój organizm potrzebuje. A ile potrzebuje? - własne dzienne zapotrzebowanie określam za pomocą stworzonej dla siebie ... formuły matematycznej  :-X
Jak wiadomo ile jeść, co i kiedy - wówczas ma się wszystko pod kontrolą.

A ile jeść, co i kiedy? - no to jest temat rzeka ;)

aisak - skąd wiesz ile kcal dostarczasz jedząc po swojemu? Analizujesz swoje pokłady energii, by móc żonglować rozkładem makroskładników? - eee ... no tak, ale Ty masz przecież zawsze energię ;)

ThaBoss - yyy ... efekt byłby zaje ... ten tego, gdybyś napisał, że straciłeś 20kg tkanki tłuszczowej, przy utrzymaniu tkanki mięśniowej na tym samym poziomie. Niestety przy drastycznych dietach w pierwszych 3 tygodniach do 60% spadku wagi to wydalona woda, której organizm nie potrzebuje (a która jest potrzebna do przyswajania węglowodanów - a jak ogranicza się węgle, to organizm pozbywa się tej wody), do tego dochodzi spalanie mięśni, no i tkanki tłuszczowej ... ale, jak już wspominałem, to nie dla ludzi ;) - bo przeważnie "normalnego zjadacza chleba" zadowala głównie spadek kg na wadze ;)
Staram sie sluchac swojego organizmu. To trudne na poczatku, ale mozna sie nauczyc. Po prostu slucham, czy jest glodny, czy tylko chce "pomaszkiecic", albo zabic drobne smuteczki ;). Ale wtedy dostaje jakies bialeczko na pocieszenie i stop.

     Staram sie nie byc konserwatywna, bo to zawsze grozne. Jak czuje, ze mam mniej energii, to doladowuje wegle, wiadomo raz na tydzien to minimum pelnego doladowania.Oczywiscie wegle zlozone, nigdy proste!. Chyba, ze na proste tez przyjdzie ochota, to...owoce jak najbardziej. Tylko z nimi lepiej uwazac, do 16.00 i dalej juz nie. Za duzo cukrow prostych.

   Wiec jak czuje sie dobrze, mam energie, to znaczy, ze dobrze sie odzywiam. Ja mysle, ze to proste, bylo proste dla czlowieka pierwotnego. Dobrze byloby do tego wrocic. Ale w dobie wysokoprzetworzonej zywnosci, to wrecz masakra. O ile nie skonczymy zjadac sie swinstwami, ktore nawet nie lezaly obok dobrego jedzenia, to sami fundujemy sobie powolna bolesna smierc w postaci raka i innych cudow...

Ale troche sie chyba rozpedzilam :)

Krakers to ciekawe, co piszesz. Formula matematyczna. Czy mozesz przyblizyc? Chetnie skorzystam :)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Offline czesio

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 16
  • -Otrzymane: 32
  • Wiadomości: 140
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Kwi 2013, 08:10:12 »
Sezon się zaczoł i siłownie pełne kalek.

O ciało dba się cały rok a nie 3 mieś w roku jak trzeba się pokazać :)

co do diet to są 2 rodzaje redukcyjna i masowa no chyba że się wezmię pod uwagę diety dla ( baranów np , z pani domu itp )gdzie stosuje lub próbowało 90% kobiet :)

powodzenia zaczynajcie już bo bez wspomagania suplementami minimum 3mies żeby minimalny efekt był :) i może a plaże wyjdą piękne kobiety a nie foki :)

Offline czesio

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 16
  • -Otrzymane: 32
  • Wiadomości: 140
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Kwi 2013, 16:35:17 »
Sezon się zaczoł i siłownie pełne kalek.

O ciało dba się cały rok a nie 3 mieś w roku jak trzeba się pokazać :)

co do diet to są 2 rodzaje redukcyjna i masowa no chyba że się wezmię pod uwagę diety dla ( baranów np , z pani domu itp )gdzie stosuje lub próbowało 90% kobiet :)

powodzenia zaczynajcie już bo bez wspomagania suplementami minimum 3mies żeby minimalny efekt był :) i może a plaże wyjdą piękne kobiety a nie foki :)
czesio, foke to moze masz w domu, nie wiem, nie znam Twojego gustu. Ale jesli "odzywki" Ci rozum wyjadly (a z tego, co napisales, przepraszam, ale tak wynika) i wydaje Ci sie, ze podales odkrywcze info na temat diety redukcyjnej i masowej , a takze dbania o cialo caly rok, to jestes w bledzie.

 Cos mi sie wydaje , ze Ty poczatkujacy jestes ;) i to bardzo. Zaden porzadny i wieloletni uzytkownik silowni, zarowno plci meskiej , jak i zenskiej, nie "popisalby " sie tak marnym, tanim i szowinistycznym tekstem.

Odstawisz "uzywki" ;), to wracaj i napisz cos , przy czym nie bede ziewala, ok? :)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

poloniainfo.dk

Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Kwi 2013, 16:35:17 »

 

czosnek niedzwiedzi czyli ramsløg

Zaczęty przez fajaDział Przepisy z różnych stron świata.

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 8528
Ostatnia wiadomość 13 Mar 2012, 21:51:35
wysłana przez faja
Administracyjne zamykanie wątków, czyli "szopka noworoczna"

Zaczęty przez ArtarDział Hydepark

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 11588
Ostatnia wiadomość 02 Lis 2007, 20:13:25
wysłana przez willy
Eurowizja czyli MGP

Zaczęty przez psychopataDział Kultura

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3369
Ostatnia wiadomość 19 Maj 2013, 11:21:45
wysłana przez Jomir
Propozycje - czyli co chcielibyście zmienić/dodać/wywalić z forum/portalu

Zaczęty przez willyDział Informacje

Odpowiedzi: 226
Wyświetleń: 147941
Ostatnia wiadomość 06 Lis 2015, 13:02:22
wysłana przez Jomir
My w Danii czyli problem adaptacji

Zaczęty przez MaudalinkaDział Hydepark

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2276
Ostatnia wiadomość 01 Lut 2009, 14:22:05
wysłana przez Maudalinka