Ogólne > Dania i o Danii

Mieszkanie-wilgoc

<< < (7/8) > >>

Jomir:
Wkleilam Ci link dwa razy. Nie zamierzam za Ciebie czytac . Jest tam opisane wszystko krok på kroku.

szczurek:

--- Cytat: BTK483 w 11 Wrz 2014, 22:33:36 ---Jakie zniszczenia? Dopabuse sie tam wprowadzilam i w ciagu 20 dni na scianach pojawila sie plesn, musiala byc tam wczesniej, a on to tylko zakryl tapeta i zamalowal z zwiazku z tym nie jest to z mojej winy i nie jestem prawnikiem, ale nie powinien mi odliczyc za to z kaucji. W zwiazku z tym chcialam sie poradzic bo nie chce aby mnie zrobil w konia musi istaniec jakas instytuacja, ktora zajmuje sie takimi przypadkami...

--- Koniec cytatu ---
sa rozne triki.a malo  tu pisali ze wlasciciele mieszkan mimo odnowienia przez wynajmujacego   znajdowali jakies rysy i bog wie co jeszcze wynajdowali .przeczytaj ten link co jomir ci wkleila.
Jest organizacja, ktora pomaga wynajmujacym w roznych sprawach .jest to LO

faja:
Bede rozmawiac z wlascicielem, napisze mu email z zalaczonymi zdjeciami, ale z gory wiem, ze on nic z tym nie zrobi, wiec w takiej sytuacji z tego co czytalam w zalaczonym linku, moge sie wyprowadzic przed 3 miesiacami z pisemnym wypowiedzeniem mieszkania. Tylko zastanawiam sie co z kaucja on jest mi wtedy zobowiazany oddac ja?

Jeszcze tego nie zrobilas?
Na co czekasz?

@ae@:
On nie jest w obowiazku oddania kaucji dopóki nie masz dowodów ze nie naprawil szkody.
Nie masz dowodów bo nawet nie zaczelas dzialac w tej sprawie.
Takie cos ciagnac sie moze miesiacami, ty wysylasz pismo do niego- zachowac kopie emaila, wyslac rekomenderet brev i czekasz na odpowiedz.

To co ty prywatnie, z góry wiesz nie ma zadnego prawnego znaczenia.

Zrozumialas?

BTK483:
Zrozumialam, dziekuje.

Jezeli nawet On bedzie chcial cos z tym zrobic to ja i tak wypowiem to mieszkanie. Nie chce tam dluzej mieszkac, kwestia 3 miesiecy. Jak w mieszkaniu jest wilgoc to bedzie wracac.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona