poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: benzyna  (Przeczytany 17185 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

parabola2

  • Gość
benzyna
« dnia: 21 Paź 2010, 22:16:31 »
Jakie macie spostrzeżenia na temat benzyny z stacji w dk a stacji z de
Czy jakość jest zbliżona
« Ostatnia zmiana: 21 Paź 2010, 22:33:43 wysłana przez parabola2 »

Offline ARL

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Paź 2010, 23:58:37 »
benzyna jak i ropa w dk są raczej mizernej jakości, ropa ma niską liczbe cetanową porównując do shella czy bp w pl czy w de

Offline Bluszcz

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 8
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: benzyna
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Paź 2010, 21:26:39 »
Ropa jest beznadziejna. Już trzecie auto z silnikiem 1.9 TDI jeździ na tej ropie jak traktor, tzn. klekocze głośno i jak jest zimne to szarpie przy ruszaniu. Nie wspomnę o tym, że samochód jest "mułowaty". Wielka, naprawdę wielka jest różnica jak się zatankuje w DE albo nawet w PL. Ostatniej zimy to auto ledwo dojechało do PL, bo ropa zamarzała....  - przy prędkościach powyżej 160 km/h !! Gdy tylko zatankowaliśmy na Statoil w PL to auto od razu ożyło, mimo, że był mróz ok. -20 C.
Masakra. A spróbujcie im tylko powiedzieć, że mają ropę do d***.
Dodam tylko, że tankuje zazwyczaj na Statoil, ewentualnie Shell.

Offline ARL

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Paź 2010, 00:52:26 »
1.9 tdi szczególnie na pd są bardzo czułe na słabą rope, czasami warto dodawać do tej "duńskiej ropy" dodatki zwiększające liczbe cetanową, osobiście moge tu  polecić motul-a i liqui moly.

Offline Bluszcz

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 8
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: benzyna
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Lis 2010, 23:54:39 »
1.9 tdi szczególnie na pd są bardzo czułe na słabą rope, czasami warto dodawać do tej "duńskiej ropy" dodatki zwiększające liczbe cetanową, osobiście moge tu  polecić motul-a i liqui moly.
Liqui moly jest dobry, to wiem bo dodajemy dodatek do oleju silnikowego. A do ropy dajemy dodatek Shella, tez nienajgorszy. Teraz już jest lepsza ropa, bo zima tuż tuż, więc musieli coś z tym zrobić, bo inaczej pełno byłoby aut stojących na poboczach.

Offline czysio

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 7
  • -Otrzymane: 22
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: +3/-0
Odp: benzyna
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Lis 2010, 02:33:37 »
Podaj nazwę tego dodatku Shella , bo akurat mam tdi i tam się tankuję. Pozdro

Offline vera

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 2006
  • Reputacja: +1/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Lis 2010, 22:01:09 »
Tankujcie do pelna to nie bedziecie mieli problemow. Proste zasady wam umykaja a zganiacie na stacje paliw. Poza stacjami w PL pod szyldem Pana Zdzicha to nie mam zastrzezen co do pracy silnika a mam akurat sluzbowe 2.0 TDI czyli najgorsza jednostke VW.
Co do dodatkow to zawsze bylem i jestem im przeciwny. Co do diesla to nie wiem ale sama benzyna jako podstawa zawiera 11 roznych dodatkow.
Pozdro
Btw. Temat o benzynie a dyskusja o dieslu :D

poloniainfo.dk

Odp: benzyna
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Lis 2010, 22:01:09 »

Offline ARL

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Lis 2010, 13:24:14 »
Tankujcie do pelna to nie bedziecie mieli problemow. Proste zasady wam umykaja a zganiacie na stacje paliw. Poza stacjami w PL pod szyldem Pana Zdzicha to nie mam zastrzezen co do pracy silnika a mam akurat sluzbowe 2.0 TDI czyli najgorsza jednostke VW.
Co do dodatkow to zawsze bylem i jestem im przeciwny. Co do diesla to nie wiem ale sama benzyna jako podstawa zawiera 11 roznych dodatkow.
Pozdro
Btw. Temat o benzynie a dyskusja o dieslu :D





Dziękuje za cenną rade z tankowaniem do pełna:) to rozwiązuje wszelkie problemy jakosci paliwa:)
a tak na serio to znajomy chamował kiedyś w szczecinie modzonego golfa 4 tdi 130, który przyjechał na duńskim paliwie, na następny dzień miał korekte i pomiar na paliwie zatankowanym już w pl(nie pamiętam już dokładnie na jakiej stacji) i różnica na korzyść polskiego paliwa to pare KM i Nm więcej na tym samym setupie. Sam jeżdze już od paru lat róznymi klekotami tdi z rodziny vw i każdy jeden czy po modzie czy seria tankowany na dunskiej ropie wkręca się gorzej na obroty i jest ciut głośniejszy niż np na ropie zatankowanej na polskim shellu czy orlenie tak więc coś nie halo jest z tą duśka ropą.

Offline vera

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 2006
  • Reputacja: +1/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Lis 2010, 14:23:50 »

Dziękuje za cenną rade z tankowaniem do pełna:) to rozwiązuje wszelkie problemy jakosci paliwa:)
............
Tak na serio to się zastanów nad powodem tankowania do pełna wtedy to ogarniesz.
Ilość uszkodzonych układów zasilania niestety jest w większości w PL ale to duży kraj i przykład trochę nie za bardzo.
Klekot zawsze będzie klekotem i sama temperatura może spowodować lekko głośniejszą prace. Klekota nie masz z przymusu to powinieneś polubić dźwięk silnika.
Jeżeli jesteś pewien złej jakości paliwa to proponuje pobrać próbkę ropy i zareklamować to cie nic nie kosztuje, bo takie filozofowanie nie ma sensu.
Co do pomiaru na hamowni to powinieneś wiedzieć, że pomiar jest obarczony błędem i bardzo rzadko wyjdzie taki sam pomiar.

Weź paliwo zareklamuj, wtedy próbka zostanie porównana z dostawą i próbką wzorcową - będziesz miał odpowiedź jak się patrzy.
W PL możesz zrobić tak samo.

Offline ARL

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Lis 2010, 17:58:42 »
Tak na serio to się zastanów nad powodem tankowania do pełna wtedy to ogarniesz.
Ilość uszkodzonych układów zasilania niestety jest w większości w PL ale to duży kraj i przykład trochę nie za bardzo.
Klekot zawsze będzie klekotem i sama temperatura może spowodować lekko głośniejszą prace. Klekota nie masz z przymusu to powinieneś polubić dźwięk silnika.
Jeżeli jesteś pewien złej jakości paliwa to proponuje pobrać próbkę ropy i zareklamować to cie nic nie kosztuje, bo takie filozofowanie nie ma sensu.
Co do pomiaru na hamowni to powinieneś wiedzieć, że pomiar jest obarczony błędem i bardzo rzadko wyjdzie taki sam pomiar.

Weź paliwo zareklamuj, wtedy próbka zostanie porównana z dostawą i próbką wzorcową - będziesz miał odpowiedź jak się patrzy.
W PL możesz zrobić tak samo.






kolego ty za wszelką cene starasz się być najmądrzejszy atak zapewne niestety nie jest, nie będę się bawił w jakieś reklamacje bo nie mam na to czasu, stwierdziłem jedynie to co dla mnie i dla kilku innych osób które znam jest oczywiste czyli dziadowska jakoś paliw w dk, co do pomiaru na hamowni to ameryki nie odkryłeś oczywistym jest że każdy pomiar jest nie powtarzalny ale nie powiesz mi że róznica przekraczająca 10% jest w tolerancji błędu jakiejkolwiek hamowni, tymbardziej przy pomiarze powtarzanym.

Offline @ae@

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 43
  • -Otrzymane: 242
  • Wiadomości: 1794
  • Reputacja: +16/-12
  • Płeć: Kobieta
Odp: benzyna
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Lis 2010, 18:54:06 »

Najlepszym dowoden na zla jakosc diesla w Danii sa setki dislowskich samochodów stojacych na poboczach caly okragly rok

:-)

...na nasze oddalenie, na naszą nieobecność i rozmów obojętność listek, iskierkę, cień jak kotwicę wbij w nasze serca.... Leszek Aleksander Moczulski

Offline Bluszcz

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 8
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: benzyna
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Lis 2010, 19:00:52 »
Podaj nazwę tego dodatku Shella , bo akurat mam tdi i tam się tankuję. Pozdro

Witam, niestety nie pamietam nazwy, ale jest to uszlachetniacz do ropy w takiej przezroczystej butelce z czarna etykietą. My kupujemy w Auchan.

Tankujcie do pelna to nie bedziecie mieli problemow. Proste zasady wam umykaja a zganiacie na stacje paliw. Poza stacjami w PL pod szyldem Pana Zdzicha to nie mam zastrzezen co do pracy silnika a mam akurat sluzbowe 2.0 TDI czyli najgorsza jednostke VW.
Co do dodatkow to zawsze bylem i jestem im przeciwny. Co do diesla to nie wiem ale sama benzyna jako podstawa zawiera 11 roznych dodatkow.
Pozdro
Btw. Temat o benzynie a dyskusja o dieslu :D
Jezeli ktos pracuje w DK to go raczej stac ;-) , zeby tankowac auto do pelna. Ja zawsze tankuje do pelna i na ropie dunskiej mam zawsze problemy, natomiast auto tankowane rowniez do pelna w Polsce zachowuje sie calkiem inaczej. Jakby mu przybywalo koni, a takze daje rade jechac 210 km/h, natomiast na dunskim dieslu tylko 195 km/h   >:(

Offline Emill

  • Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2
  • -Otrzymane: 19
  • Wiadomości: 236
  • Reputacja: +5/-3
Odp: benzyna
« Odpowiedź #12 dnia: 22 Lis 2010, 21:40:00 »
a takze daje rade jechac 210 km/h, natomiast na dunskim dieslu tylko 195 km/h   >:(
To akurat jest proste do wytłumaczenia - na polskim paliwie jedziesz do Danii czyli z górki, a na duńskim do Polski czyli pod górkę, ot i cała tajemnica  ;D

Offline vera

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 2006
  • Reputacja: +1/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #13 dnia: 22 Lis 2010, 22:10:33 »





kolego ty za wszelką cene starasz się być najmądrzejszy atak zapewne niestety nie jest, nie będę się bawił w jakieś reklamacje bo nie mam na to czasu, stwierdziłem jedynie to co dla mnie i dla kilku innych osób które znam jest oczywiste czyli dziadowska jakoś paliw w dk, co do pomiaru na hamowni to ameryki nie odkryłeś oczywistym jest że każdy pomiar jest nie powtarzalny ale nie powiesz mi że róznica przekraczająca 10% jest w tolerancji błędu jakiejkolwiek hamowni, tymbardziej przy pomiarze powtarzanym.
Skad ty sie urwales, obalilem twoja teorie a teraz sam sie z tego wycofujesz. Hamownia nie jest wyznacznikiem jakosci paliwa. Mysl odrobine. Twierdzisz ze paliwa sa do D a nie masz czasu sie tym zajac. Zglaszasz tylko stacji pobierasz probke i wysylasz. Trwa to krocej niz twoj elaborat na temat hamowni. 
Teorie to masz fest, napisz wiecej jak jeszcze sprawdzasz jakosc paliwa bo zaczyna byc bajecznie interesujaco.

[Posted on: 22 Lis 2010, 21:59:59]

Witam, niestety nie pamietam nazwy, ale jest to uszlachetniacz do ropy w takiej przezroczystej butelce z czarna etykietą. My kupujemy w Auchan.
Jezeli ktos pracuje w DK to go raczej stac ;-) , zeby tankowac auto do pelna. Ja zawsze tankuje do pelna i na ropie dunskiej mam zawsze problemy, natomiast auto tankowane rowniez do pelna w Polsce zachowuje sie calkiem inaczej. Jakby mu przybywalo koni, a takze daje rade jechac 210 km/h, natomiast na dunskim dieslu tylko 195 km/h   >:(
Hehe przy 200 to komputer pokazywal mi spalanue takie jak w motorze benzynowym :D
Oj uwierz widzialem zawodnikow raz w passacie a innym razem w altei gdzie cyrklowali 200 kr aby wybilo.
Co do trasy porownujesz dwie rozne i nigdy nie masz takich samych warunkow nawet styl jazdy nigdy nie jest .
Ja tam na paliwo nie narzekam a jak juz wspomnialem silnik jest porazka. Ale jak juz komus nie pasuje 1.9 i narzeka to gratuluje zakupu.

Offline jedrzej

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: +1/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: benzyna
« Odpowiedź #14 dnia: 22 Lis 2010, 22:24:09 »

poloniainfo.dk

Odp: benzyna
« Odpowiedź #14 dnia: 22 Lis 2010, 22:24:09 »

 

Diesel vel benzyna, silniki i inne moto

Zaczęty przez HabaneroDział Pomoc!

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1996
Ostatnia wiadomość 06 Mar 2016, 18:08:28
wysłana przez Habanero