Dziękuje za cenną rade z tankowaniem do pełna:) to rozwiązuje wszelkie problemy jakosci paliwa:)
............
Tak na serio to się zastanów nad powodem tankowania do pełna wtedy to ogarniesz.
Ilość uszkodzonych układów zasilania niestety jest w większości w PL ale to duży kraj i przykład trochę nie za bardzo.
Klekot zawsze będzie klekotem i sama temperatura może spowodować lekko głośniejszą prace. Klekota nie masz z przymusu to powinieneś polubić dźwięk silnika.
Jeżeli jesteś pewien złej jakości paliwa to proponuje pobrać próbkę ropy i zareklamować to cie nic nie kosztuje, bo takie filozofowanie nie ma sensu.
Co do pomiaru na hamowni to powinieneś wiedzieć, że pomiar jest obarczony błędem i bardzo rzadko wyjdzie taki sam pomiar.
Weź paliwo zareklamuj, wtedy próbka zostanie porównana z dostawą i próbką wzorcową - będziesz miał odpowiedź jak się patrzy.
W PL możesz zrobić tak samo.