Ogólne > Podatki
Jestem kompletnie zielona :/.....
Jomir:
No to juz wiem :) Wielki K :)
magraf:
Mirra dzięki za informację :)
Wiesz,szczerze piesząc to ja nie mam pojęcia co ma a czego nie ma mój mąż tam odnośnie pracy.Bo nigdy się tym nie interesowałam :-\ Jak się z nim zobaczę to będę musiała się dowiedzieć...na to wychodzi.Nie wiem czy pisałam,ale on już w Danii pracuje 2 lata ponad,obecnie jest zatrudniony przez polska firmę,ale w przyszłym miesiącu dostanie już duńską umowę.A ja z dzieckiem przyjechałabym do niego po nowym roku.W chwili obecnej zakwaterowanie firma mu załatwia,ale jak tylko podpisze umiowę to kolega dun pomoże mu z mieszkaniem.
A czy on pozwolenie na pobyt mój i dziecka może załatwić jak jeszcze nie będziemy razem w Danii??Tzn.on tam a my tu?
A tak z drugiej mańki to ja też z motyką na słonce porywać się nie będę.Nie mam zamiaru potem się zastanawiać co ze sobą zrobić.Jak już wszystko będzie załatwione i gotowe wtedy pojadę z synem.
W ciągu dlaszym będę szukała informacji co do moich pytań :)Bo póki co próbuję wszystko ogarnąć,ale coś cięzko mi idzie :-[
magraf:
A tak z innej beczki.....czy 40 000 koron to dużo??Na złotówki to tak dosyć dosyć ;) a przeliczając na duńskie życie?
anha:
--- Cytuj (zaznaczone) ---2.Co to jest "żółta karta" i jak ją zdobyć??
--- Koniec cytatu ---
Czyli Twój mąż jej nie posiada,skoro pytasz?
Numeru CPR tez nie ma?
Ale piszesz,że w Danii pracuje 2 lata.
Czy pracują dla polskiej firmy w Danii nie trzeba mieć cpr?
Tak się tylko pytam.
--- Cytuj (zaznaczone) ---40 000 koron
--- Koniec cytatu ---
Jeżeli netto to wspaniale i po odjęciu podatków też zostanie co nieco.
--- Cytuj (zaznaczone) ---Na złotówki to tak dosyć dosyć
--- Koniec cytatu ---
Widać,że nowa ;D
Mi już przeszło,teraz jak jestem w Polsce to na korony przeliczam.
Jomir:
Magraf... Gratuluje zdrowego rozsadku i tak trzymac.
Jesli maz pracowal dla polskiej firmy, to po prostu byl w delegacji... nie mial CPR i nie musial miec pozwolenia na prace...