Ogólne > Podatki

Jestem kompletnie zielona :/.....

<< < (5/17) > >>

Jomir:
Ale ja mam meza Dunczyka...

Co do kupna.... nie wiem czy wiesz... ale na przyklad takie mieszkanie jak nasze - 66 metro kosztuje ok. 1.800.000 w Kopenhadze... poza Kopenhaga taniej oczywiscie... zasada jest taka - tam gdzie praca, tam ceny wyzsze.... gdzie jej nie ma... taniej.....

Na przyklad moja mama wlasnie sprzedaje dom na Lolandzie za okolo 400.000 z calkiem fajnym ogrodkiem....

Tu nie zawsze oplaca sie miec wlasne mieszkanie...
Emerytury (jesli nie oplaca sie dodatkowej) sa stosunkowo niskie... ale jesli masz mieszkanie komunalne to otrzymujesz doplate do czynszu.... jesli masz wlasnosciowe, to nic nie otrzymujesz.... bo CI odpowiadaja, ze jesli nie stac Cie na oplaty, to przeciez mozesz sprzedac dom/mieszkanie....

Moja mama wlasnie wybiera sie na emeryture :)
Poza tym, chce mieszkac blizej nas.... wiec przechodzi na komunalne :)

magraf:
A jak dostać takie komunalne??Gdzie iść?Z jakimi papierami?I jak długo się czeka?

Ale Ci głowę zawracam,cooo???Ale pomagasz mi niesamowicie :)

Klingon:

--- Cytat: magraf w 02 Paź 2007, 16:25:36 ---A tak z innej beczki.....czy 40 000 koron to dużo??
--- Koniec cytatu ---
Przy 40.000 brutto płaci się górny podatek (63 %) a jak piszesz że to netto, to zakręciło mi się w głowie (dobrze że siedziałem).  ;D

magraf:
Skoro tak piszecie to ja jeszcze raz poproszę męża aby się dowiedział dokładnie.Bo skoro wam się w głowach kręci to może coś źle mi powiedział  :-[

Jomir:
Dla mnie to tez wyglada na czarowanie.... ale te 63% to tez raczej nie przy 40.000, no chyba, ze 40, jest progiem podatkowym ... przy naszych 38.000 maz przed slubem placil 42%, po slubie 40%.

CO do mieszkania....
Podalam CI linki, przejrzyj strony ... trzeba sie wpisac na liste, wplacic 100-150 koron i czekac na swoja kole - srednio okolo roku...
Ale nie wiem kto moze sie o to ubiegac - czy ten co ma CPR, czy ten co ma pobyt staly.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości